02.09.2013

062.Szybki przepis na babeczki z owocami! :)

Hello! Dziś mamy dzień rozpoczęcia roku szkolnego, postanowiłam jeszcze trochę uciec od myśli o szkole i upiekłam babeczki. Specjalnie dla Was moja mama nakręciła mnie w procesie przygotowywania babeczek. Przepraszam Was za ten napis, ale nie możemy się dogadać z moim programem do obróbek filmów, więc musiałam posklejać sceny w tym właśnie programie i napis wisi tam przez minutę... Mam nadzieję, że nie utrudni Wam to bardzo oglądania. Może znacie odpowiedź na pytanie dlaczego nie mogę przerobić filmiku z mojego aparatu w programie Windows Movie Maker? Myślę, że w tym filmiku jest wiele błędów, ale jeśli go nie dodam, to nigdy nie dodam kolejnego filmiku. Człowiek uczy się na błędach. Życzę Wam miłego oglądania, zachęcam do zrobienia babeczek, bo są pyszne, szczególnie te z malinami <3


Wypróbujecie przepis?


7 komentarzy:

  1. Kiedyś wypróbuję przepis :D
    Świetny filmik ;3

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej filmików!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziecko, wyszło Ci to genialnie! Jedynie mikserem mogłaś przyśpieszyć lub przyciąć. Co ty się tak zalamujesz. SUPER! Kocham Cię, siostro!. <3
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fashionstyletop.blogspot.com
    Świetny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny filmik , przepis na pewno wypróbuje : ) .
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  6. robiąc babeczki powinnas najpierw w osobnym naczyniu wymieszac tzw "suche składniki" i dopiero potem do tego dodac wymieszane razem "mokre składniki" pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę. Jednak robiłam ciasto wielokrotnie sposobem oddzielnie "suche" i "mokre składniki" i stwierdziłam, że to nie ma większego sensu. Ciasto za każdym razem wychodziło mi tak samo. A więc ułatwiłam sprawę ;) pozdrawiam ;)

      Usuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~