31.08.2013

061.Akcesoria do szkoły :)

Witam! :)
Pocykałam kilka fotek zeszytom i długopisom i pomyślałam, że je tutaj wstawię.
W sumie w tym roku postanowiłam dokończyć zeszyty z 1 gimnazjum, myślę, że to dobra oszczędność papieru i kasy też w pewnym sensie. Chociaż duże zeszyty kupiłam na zapas no i jeszcze do tych przedmiotów, co mi się skończyły. Zeszyty A4 (Empik) mi się podobają, więc wszystkie nowe tak wyglądają. Zeszyt z psiakiem jest z Biedronki. Wparowałam tam i od razu wzięłam go i 3 rodzaje naklejek!  Plastikowy, niebieski piórnik kupiłam w Empiku za jedyne 5 zł. Drugi znalazłam w szafce mamy, nie wiem skąd jest. Zdecydowałam się na dwie opcje z piórnikami. Sami zobaczcie! Jakoś się nie cieszę na myśl, że idę ponownie do szkoły. Jedyne co mnie przy tym trzyma to to, że chcę zdobyć wykształcenie i poszerzać wiedzę z przedmiotów, które mnie interesują.













 
 Wolicie ciepłe czy zimne barwy w piórniku?

Na koniec mam dla Was fociałkę Sofeczki :)




8 komentarzy:

  1. rzeczy są sliczne, a najbardziej zeszyt A4 <33

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, super. Ja też dzisiaj chyba dodam. Tylko zdjęc nie mam.. ale skoczę po tel mamy i zrobię. :)
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaa też czytałam " Pamiętnik Narkomanki " Megaa fajna książka . <3
    http://werciaaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne akcesorja

    świetnie czyta się Twoje posty.

    Zapraszam do mnie smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zeszyty ;)
    Powodzenia w szkole!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te przybory szkolne, zeszyty też :3
    ja wole jak mam jasno w piórniku XD
    best-frieend.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~