29.08.2013

060.Bo ludzie zazdroszczą...

Witajcie!
Dzisiaj nie pisze dla Was Olivia, tylko ja Mania. Ponieważ jesteśmy przyjaciółkami i zaczęłyśmy razem współpracę- postanowiłyśmy napisać u siebie notki. Myślę, że to fajne rozwiązanie, gdyż poznacie nasze blogi! 
 Mam na imię Magda, mam 14 lat. Prowadzę bloga od wtorku, 19 marca 2013r. Możecie go zobaczyć TUTAJ. Piszę tam o swoim życiu, dodaję zdjęcia stylizacji i staram się krótko coś o niej opowiedzieć. Oprócz tego raz za jakiś czas pokazuje swoje ostatnie zakupy, aby Was jakoś zainspirować. :) Prowadzę także kanał na youtubie
Interesuję się tańcem, uważam, że to coś pięknego. Okazywanie swoich uczuć, emocji w postaci ruchów. Każdy krok ma swoją historię, jest to piękne. Nie jestem jak na razie wybitną tancerką- nie chodzę na razie na lekcje, ale mam zamiar zapisać się na jazz- przepiękny, spokojny, poruszający taniec, oraz taniec na rurze. To już inna bajka. Trzeba być silnym i wytrwałym, aby pokazać sobie i najbliższym swoje emocje, te dobre i te gorsze. Muzyka to całe moje życie. Gram na fortepianie. Teraz miałam roczną przerwę z powodu zdrowia.. ale od września wracam. Muzyka wypełnia każdą część mojego ciała, ale najbardziej trafia w serce. Kocham czytać książki. Wyróżniam 'Ostatnią Piosenkę'-Nicolasa Sparksa oraz 'Uprowadzoną'-Lucy Christopher. Sama wydałam książkę... ale o tym możecie poczytać na moim blogu! W życiu najważniejsza jest dla mnie rodzina i przyjaciele. Moi rodzice to dla mnie ogromny autorytet. Wiem, co oznacza słowo życie.

Mam psa- mój kochany Diego. Z rasy jest Chow-Chow'em. Kocham go bardzo mocno. ♥ 

 Wiem, że ta notka jest już długa, ale chciałam napisać coś o zazdrości. 
Zazdrość ludzka- ludzie wiele zazdroszczą: markowe ciuchy, samochody, większy dom, prawdziwa rodzina... mnie to przeraża. Ja cały czas się z tym stykam. To okropne. Nie rozumiem- jak można zazdrościć komuś jego szczęścia? Wyzywać go, bo do czegoś w życiu doszedł? Życzyć mu śmierci, bo ma spokojną i kochającą rodzinę?
W Internecie ciągle panują hejty.  Ja też się z nimi spotkałam. Przecież to żałosne. Anonimowe osoby wypisują do Ciebie obrażające teksty myśląc, że się tym przejmiemy. Ja nie, Ty może też nie. Ale są takie osoby, które przejmą się i zrobią sobie coś złego. Warto? Wydaje mi się, że nie! Zastanów się co z tego masz? Wydaję mi się, że sumienie do końca życia, kiedy taka osoba popełni samobójstwo. A jeżeli nie, to świadczy to o tym, że jesteś skończonym idiotą. Nic nie wartościową osobą. Tak, ja mam odwagę to tutaj napisać. Nie z anonima.
 
 Ja się z tego śmieję, ale inni płaczą, bo są nieakceptowani. Przez kogo? Przez Ciebie, anonimie. Jestem pewna, że nie potrafiłbyś czegoś takiego powiedzieć mi w oczy. Chcesz, chodź- powiedz mi to w oczy, ale masz 100% pewność, że napluje Ci w twarz. Oto Twoja satysfakcja. :) 
 Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca! Bardzo by mnie to cieszyło!
Dziękuję i zapraszam na mojego bloga! 
  maania-blog.blogspot.com

Napiszecie co sądzicie o hejtach i zazdrości? :) 

7 komentarzy:

  1. bardzo fajnie piszesz, zaraz wejdę na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W pełni się z tobą zgadzam. Nie mam nic do tak zwanej "zdrowej zazdrości", bo chyba każdy byłyby trochę zazdrosny, że np, ktoś wygrał milion złotych. Ale hejtowanie jest na prawdę fatalnym hobby. Jest takiego fajnego w sprawianiu komuś przykrości ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie cierpię zazdrości. fajnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą. Teraz wiele nastolatków (niestety) popełnia samobójstwo, właśnie przez hejty. Ja i wiele innych osób na pewno nimi się nie przejmuje, ale jest wiele osób, które każdy taki hejt biorą do siebie. Hejterzy to ludzie, którzy nie mają swojego życia i chcą komuś dokuczyć "bo ma coś lepszego" np. dużo ludzi go lubi, jest popularny, ma pieniądze, szczęśliwą rodzinę itp.

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny blog, ciekawie pisany :)
    chyba każda osoba została kiedyś hejtowanna, lecz niektóre osoby za bardzo się tym przejmują i dochodzi do nieszczęść.
    http://gaagner.blogspot.com/ zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie piszesz. Zgadzam sie z Toba.

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostanie zdjęcie ślicznee ;)
    http://pieknoktorenasotacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~