28.08.2013

059."Kocham Cię, Danny"

Hej kochani!
Dzisiaj książka z półki "Ulubione"! Tego lata postanowiłam przeczytać ją ponownie.
Pamiętałam, że była to piękna książka o miłości. Więc po "Ostatniej piosence" zaczęłam czytać "Kocham Cię, Danny". Sięgając po tą książkę, wiedziałam że wzruszę się przy niej jak kilka lat temu. Jest to piękna, pouczająca i mądra książka. Zachęcam do przeczytania!


Główną bohaterką powieści jest Naomi, dziewczyna która zrobiła sobie rok przerwy po skończeniu szkoły. Ojciec zatrudnia ją w kancelarii prawnej, kseruje jakieś papiery. Praca nie bardzo ją fascynuje. Pewnego dnia jadąc autobusem zaczepia ją chłopak, Danny. Wysiada rozkojarzona po rozmowie. Danny jest wielkim przystojniakiem! Okazuje się, że ktoś za nią biegnie. Tak, to znowu on. Zostawiła telefon w autobusie. Danny zaprasza ją na koncert własnego zespołu muzycznego - Wonderfullsów. Po tym spotkaniu Naomi znajduje jego numer w swojej komórce. Historia toczy się dalej, Naomi jest naprawdę zakochana. Nie czuje się już tak bardzo samotna. Pewnego razu przez przypadek dowiaduje się, że coś jest nie tak. Danny kryje w sobie tajemnicę. Jaką? Sami przeczytajcie i dowiedzcie się! :)


Ilość stron: 315
Autorka: Hilary Freema
Cena: Moja kosztowała 25,90 zł :)
Okładka: Całkiem ładna, różowa. Patrząc na okładkę wydaje się, że przeczytasz idealne romansidło. Niestety na skutek chyba chorwackiego klimatu, może parowania olejku do opalania napisy z mojej okładki zmyły się częściowo.
Moja ocena książki: Dałabym 5+/6. Książka jest ciekawa i niezwykła, pokazuje jakie problemy czasami może nieść za sobą związek. Jednak nie jest to książka tak zachwycająca jak "Intruz". Ale i tak ją kocham.


Polecam Wam książkę "Kocham Cię, Danny" :)
 Mam jeszcze zdjęcie mojej kochanej Tijusi.

Aha, chciałam Wam w ogóle powiedzieć, że chyba zaczynam z brzuszkami. Jakoś jak zaczynam od setki to później nie chce mi się robić, więc stwierdzam, że zacznę od 20 :)


Zaczynacie dziś ze mną? :)
Chcielibyście room tour?



15 komentarzy:

  1. Zaciekawiła mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog, fajnie się czyta twoje posty :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wedlug mnie troche za duzo napisalas o ksiazce. :-) a czelendż zaczne dzisiaj. :) no i room tour zrób! Koniecznie. Ja moge stac za aparatem, a ty bedziesz pokazywac...? ;-)
    Maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam tej książki, ale opis jest ciekawy. Jak skończę czytać Pretty Little Liars, to z chęcią wypożyczę :)
    Tak, zrób room tour

    dusiabloog.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj lub skomentuj, a postaram się odwdzięczyć ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ;) "Ostatnia Piosenkę" juz czytałam dawno temu, teraz szukałam czegos nowego i idąc do bilioteki na pewno zapytam o "Kocham Cie Danny" ;) Dzięki. Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro mówisz że książka dobra, to może przeczytam :)

    Jeżeli będziesz mieć czas i ochotę oczywiście, to odwiedź mojego bloga.
    Zapraszam.
    ________________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jak robiłam prze 2-3 tyg po 100 odechciało mi sie ale musze zaczac od nowa bo brzuszek nie do konca wyrzezbiony


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka może mnie wkręcić, jak będę w bilbiotece, to zobaczę czy jest.
    Fajna świnka!

    Brzuszki uważam za stratę czasu, dopóki nie zmotywuję się do ich robienia... Wolę już biegać.
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią przeczytam :)

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kiedy przeczytam ;3
    Przyznam zaciekawiła mnie ta książka :D

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam jeszcze nigdy żadnej książki tej autorki ;)
    wytrwałości w brzuszkach :>

    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm..ja chyba też powinnam zacząć z tymi brzuszkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy post i rewelacyjny blog ! bd wpadać częściej :3
    obserwujemy?
    http://yelloow-x.blogspot.com/
    ZAPRASZAM DO SIEBIE !
    nie pogniewałabym się jeśli kliknęłabyś w baner po lewej :)
    + ocenisz może moje wypociny, hmm ? :)http://yellow-darkness.blogspot.com/
    albo to może? http://and-be-with-me.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. "Kocham Cię, Danny" jest na prawdę świetna! Czytałam ją co najmniej dziesięć razy i nie potrafię przy niej powstrzymać emocji i płaczę pod koniec książki. :-( Zapraszam do siebie! https://zycieateistki.blogspot.com./

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~