26.08.2013

057.Kocham moją babcię!

Czeeeść! :)
Niedawno spotkałyśmy się z babcią, z miesiąc się nie widziałyśmy przez ten mój pobyt za granicą. To właściwie było tak spontanicznie, bo akurat obie miałyśmy wolny czas. Nie wiedziałam, co moja babcia planuje, wsiadłam po prostu do autobusu, którym jechała. Okazało się, że jedziemy do nowego parku przy zamku w naszym mieście.


Z babcią rozmawiałyśmy na niezliczoną ilość tematów. Poopowiadałam jej trochę o tegorocznych wakacjach, jak było, co robiłam. Gadałyśmy też o poważniejszych sprawach. Babcia jest dla mnie taką osobą, której mogę powiedzieć wszystko, zawsze może mi doradzić, odpowiedzieć na moje pytania, szczerze powiedzieć co myśli i jest wspaniałą przyjaciółką. 


Nie rozumiem osób, które wstydzą się swoich babci, dziadków. Kurczę, ja gdybym miała nadal drugą babcię i dwóch dziadków to chciałabym spędzać z nimi jak najwięcej czasu! Moją babcię bardzo kocham i nie toleruję czegoś takiego, gdy jakiejś osobie wstyd wyjść z kimś w starszym wieku w miejsce publiczne. Myślę, że wiek tutaj nie jest ważny, ważne jest to czy się rozumiemy i na ile jesteśmy tak naprawdę rodziną, jakie są nasze relacje!

Chcę powiedzieć, żebyśmy spędzali ze swoimi babciami i dziadkami czas i nie bali się zdania innych ludzi, nieważne jest to co powiedzą, jeśli się nabijają to po prostu mają ze sobą jakiś problem, mają problem z relacjami w rodzinie, chcieliby móc się spotkać i pogadać z kimś tak jak my.


Co do dalszej części naszego dnia to pojechałyśmy do domu, zrobiłyśmy sobie pyszną herbatkę i zabrałyśmy się za przeglądanie fotoksiążki z Piraniu, innych zdjęć, pokazałam mojej babci odświeżony pokój, różne piosenki, które kocham i to wszystko, co chciałam, żeby zobaczyła. Czytałam wieczorem "Pamiętnik narkomanki", bardzo dobra książka. Babcia zrobiła mi masaż, a nie ukrywam, że jest najlepszą masażystką pod słońcem! Aha, nie wspomniałam, że moja babcia ma na imię Halina :)


Lubisz spędzać czas z babcią lub dziadkiem?






10 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/follow-me-down.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo lubię ;)
    bardzo ładne zdjęcia *.* ;)
    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS W KTÓRYM DO WYGRANIA JEST KOSZULKA ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja babcia też jest niezastąpiona. Mogę z nią porozmawiać o wszystkim. Dziadek, chociaż nie jest prawdziwym ojcem mojej mamy i tak jest dla mnie bardzo ważną osobą. Mojego prawdziwego dziadka nie poznałam, ale ten mój dziadziuś jest najwspanialszą osobą jaką znam! wszystko by dla nas zrobił. Nie rozumiem osób, które się wstydzą. Każdy się starzeje. Zauważmy, że te osoby wiele więcej przeżyły. Możemy się dowiedzieć tyle wspaniałych historii. ! Wystarczy porozmawiać, iść na spacer. To coś pięknego.
    Cieszę się, że masz tak fajną babcię! ;)
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super,bardzo pozytywny post:)

    www.mojabellissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka! Również uwielbiam wypady ze swoja babcią! No i bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga :)
    Będę wdzięczna jeśli wpadniesz i może zaobserwujesz: http://spiked-soul.blogspot.com/
    Pozdrawiam, miłego wieczorku! ♥
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://onlygrape.blogspot.com

    Obserwujemy? (Jeśli tak napisz mi w kom, a na 100% się odwdzięczę :) )

    OdpowiedzUsuń
  7. no to super cieszę się z tobą :)

    http://fotografia-malenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że masz dobrą relację ze swoją babcią. Ja swoją odwiedzam tak często jak tylko mogę, bo niestety mieszka daleko ode mnie.
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia, fajnie że miło spędziłaś czas z babcią ;)

    http://young-never-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wypady z babcią, zawsze są miłym spotkaniem! :))

    obserwuje i zapraszam do mnie:

    www.quitenormally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~