23.08.2013

055.I'll never forget you.

Cześć. Wróciłam do domu. Cieszę się, bo pogadałam z mamą, rozpakowałyśmy wszystko i naprawdę cieszymy się tym, że jesteśmy razem! Mój tata z Sofką też za chwilę będą, więc skaczę ze szczęścia. Moi rodzice są dla mnie najważniejszymi ludźmi na świecie i największym autorytetem, zatem cieszę się, że znowu z nimi będę. Jednak bardzo przyzwyczaiłam się przez te trzy tygodnie do tego wszystkiego co robiłyśmy. Nie mogę uwierzyć, że dziś nie byłam na plaży, nie leżałam tam z Magdą czytając książkę i z słuchawkami na uszach. Nie mogę uwierzyć, że nie poszłyśmy na lody, podziwiać zachód słońca. Że nie spotkałam się już więcej z pewną osobą. Dziwi mnie to wszystko, jak można przyzwyczaić się do wszystkiego w trzy tygodnie. Było naprawdę wspaniale, to były moje najlepsze wakacje, to było wszystko, na co czekałam w roku szkolnym. Kolonie z przyjaciółkami, wyjazd do Piranu z moimi rodzicami i takie piękne zakończenie w tym kochanym miasteczku z moją najlepszą przyjaciółką. Dziękuję Ci, Magda. Było genialnie. Teraz siedzę przed komputerem i się mażę, bo wiem, że to już koniec tych wakacji. Było pięknie... Coś cudownego. Dziękuję. Tobie też Nico, uszczęśliwiłeś mnie przez te ostatnie dni.

Hello. I came back to home. I am happy because I talked with my mum, we unpack my bags. We really enjoy because we are together. My father with Sofka also will go to home so I jump for joy. My parents are all-important people on the world and the biggest authority so I'm enjoying that we'll again together. However I became accustomed for this 3 weeks for all the things that we did. I can't believe that today I wasn't on the beach, didn't lie there with Magda reading a book and with headphones on ears. I can't believe that we didn't go on ice-cream, watch the sunset. I didn't meet more times with one person. I'm surprised it all, how do you get used to everything in three weeks. It was really splendidly, it was my best vacation, it was all I was waiting for the school year. Colonies with friends, trip to Piran with my parents and such a beautiful end in this beloved town with my best friend. Thank you, Magda. It was splendidly. Now I am sitting in front of the computer and I am crying because I know that is end of these holidays. It was beautiful.  Something wonderful. Thank you. You also Nico, you gladden me for the last days.




















Wróciliście już do domu?
Did you come back to home?





11 komentarzy:

  1. masz lustrzankę ? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. To lustrzanka mojej przyjaciółki, ale się zepsuła ;/

      Usuń
  2. Ah, do wszystkiego można się przyzwyczaić, do wszystkiego co dobre... Niestety już zaraz szkoła i znów 10 miesięcy czekania.

    Fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę nie umiesz robić zdjęć, bo horyzont, jak fotografujesz morze powinien być prosto a nie na ukos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Mimo to, że nie jestem najlepszym fotografem te zdjęcia przywołują moje najlepsze wspomnienia :)

      Usuń
  4. Boże, ryczę. ;( Najlepsze wakacje ever! <3
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo szanuję moją mamę i niewątpliwie jest dla mnie wzorem. Mam tylko ją.. Fantastyczne zdjęcia! Bardzo malownicze miejsce. Dziękuję za komentarz.

    bellabigheartit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo wyszłaś na zdjęciu, w którym masz włosy zaczesanne na bok i delikatnie się uśmiechasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. morze <3
    ciekawa notka :) ja nigdzie nie jechałam.

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj lub skomentuj a postaram się odwdzięczyć ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam morze:>
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~