20.08.2013

054.Rozciąganie!

Hejoo! :)
Przedwczoraj porobiłyśmy trochę fotek jak się rozciągamy, jak Wy możecie się rozciągać. Wiem, że nie wyglądam zbyt dobrze na tych zdjęciach, ale ciężko rozciągać się, kiedy włosy lecą Ci do oczu, więc wybrałam wygodnego kucyka. W niektórych pozycjach mam zgiętą nogę i wiem, że nie wykonuję ich idealnie, staram się prostować nogi, ale czasami po prostu nie zauważam kiedy je uginam. To takie odruchowe. Wiem też, że przy niektórych zdjęciach napisałam, że pozostawiamy nogę prostą, a moja jest ugięta. Cóż, nie jestem idealna i cały czas staram się poprawiać wszystkie błędy w tych pozycjach. Są to ćwiczenia, których nauczyłam się na jazzie u P. Kasi Nowak, która jest świetną tancerką. Chciałam Wam po prostu pokazać jak możecie się rozciągać, żeby osiągnąć wymarzony (jak dla mnie) szpagat.




 





Te same ćwiczenia wykonaj z drugą nogą.









Lubicie się rozciągać?



20 komentarzy:

  1. Ja Cię kobieto podziwiam O.O Ja nawet nie umiem dotknąć podłogi na wyprostowanych nogach, więc ... XD Zazdroszczę *-*

    Zapraszam do mnie-> http://will-be-unbroken.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper ;P. Fajnie nogi rozkładasz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bez sensu te twoje rościąganie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze poprawnie pisze się to "twoje rozciąganie" ;) Po drugie widzę, że jesteś bardzo odważną osobą. Po trzecie myślałam, że to jakaś prawdziwa krytyka, a tu nawet uzasadnienia nie ma. Bez sensu jest Twój komentarz, koleżanko. Nie tłumacz się, że nie masz konta, nie wiesz co to słownik i nie miałaś czasu na uzasadnienia.

      Usuń
  4. Tak, sama osobiście się rozciągam codziennie:)
    reemixer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co widze to ty już umiesz robić sszpagat..
    Nie dla mnie takie roźciągnie :DD
    Obserwuję i liczę na rewanż <33
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu! Ja tak na pewno nie potrafię. Może spróbuję któregoś dnia, bo dziś nie wiem czy znajdę czas. A niedługo idę biegać. :-)) Nigdy nie umiałam szpagatu i umieć nie będę, więc takie zdjęcia mnie aż przerażają.
    Dodałam Cię do obserwowanych, bo wczoraj nie zdążyłam tego zrobić, a chętnie jeszcze Twojego bloga poczytam.
    Pozdrawiam,
    Fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dałabym tak rady :D
    http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No super kochana. <3 A hejtami się nie przejmuj, bo są one żałosne. <3
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, ja nie lubię się rozciągać :D W ogóle ciężko mnie zagonić do jakichkolwiek ćwiczeń, bo jestem strasznie leniwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też umiem szpagat :)
    zparaszam do mnie : oryginalna-sann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe:)
    zapraszam rowniez do mnie
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju ale ty rozciągnięta :O


    zapraszam do mnie
    Wioletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! :o

    --------------------------
    Zapraszam do mnie: http://klaus-klausy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow:o ja zawsze chciałam nauczyć się robić szpagat, ale to tylko marzenie:D
    http://beauty-is-to-be-natural.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Nieźle, ja bym takiego rozciągania nigdy nie dała rady zrobić ;) http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ale jesteś porozciągana! :)

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin





    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł na notkę :)
    Ale z Ciebie chudzinka *-*
    jesteś bardzo wygimnastykowana :3

    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Napewno skorzystam . Twój blog jest mega <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~