12.08.2013

051.Ulubione przepisy w jednym miejscu!

Cześć kochani!
Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o segregatorze, w którym zgromadziłam moje ulubione przepisy wraz ze zdjęciem potraw w moim wykonaniu. A więc zebrałam wszystkie przepisy do jednej książki, aby nie mieć tysiąca kartek w szafce kuchennej i tysiąca zakładek na komputerze :) Książkę podzieliłam na 5 działów, według których łatwiej będzie znaleźć każdy przepis. Myślę, że wciąż będę ją tworzyć, bo moje ulubione przepisy wciąż dochodzą :) Na stronie pierwszej są rzeczy głównie na słodko, bo takie najbardziej lubię.










 Znalazłyśmy z Magdą wczoraj kotkę pod samochodem, nie może chodzić, wlecze nogi za sobą jeśli idzie. Wczoraj była niedziela, więc nie mogłyśmy znaleźć żadnego weterynarza czynnego w tym dniu. Jednak pewien miły pan znalazł weterynarza, który był czynny w dni robocze. Pojechałyśmy dzisiaj z rodzicami Magdy do weterynarza, właściwie spodziewałam się małej kliniki. Tymczasem był to taki jakby szpital dla zwierząt i wielu weterynarzy. Cieszę się, że weterynarz rozumiał angielski, my nawet też, chociaż na początku był duży szum, a on strasznie szybko mówił. Jednak później zwolnił tempo, zrobił Molly prześwietlenie. Ma złamaną miednicę, prawdopodobnie potrąciło ją auto. Dostała zastrzyki i jutro też mamy z nią przyjechać. Podobno taka miednica zrasta się miesiąc, nawet dwa... Mam nadzieję, że Molly szybko wyzdrowieje, jest przesłodka, trzymajcie kciuki! :) Mieliście kiedyś taką sytuację? Ja znalazłam Sofcię - moją jamniczkę <3



Masz zwierzaka?

18 komentarzy:

  1. Mam psa- Diega i Molly. Bohaterkę dzisiejszej notki. Czuje się dobrze.
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Super blog i post :P
    Ja mam pieska-Yorka-Gucia :))
    No pewnie że obserwujemy :)
    ja tanczę Hip-Hop, Krump, breakdance :D
    pozdrawiam serdecznie :)
    zapraszam do mnie :))
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym segregatorem, tez muszę o czymś takim pomyśleć ;) pozdrawiam i oczywiście obserwuję :) http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa, jeśli chodzi o twój segregator z przepisami kulinarnymi. Też lubię gotować. Mmm.. Narobiłaś mi apetytu ;) Nigdy mnie coś takiego nie spotkało. Uroczy kociak! Paręnaście lat temu mieliśmy owczarka niemieckiego. Byłam wtedy dzieckiem, więc nie za wiele pamiętam. Kiedyś marzyłam o tym, żeby mieć rybkę, albo chomika.. Niestety plany te spełzły na niczym. Rodzic ów nie udało mi się przekonać. Pozdrawiam cieplutko!

    bellabigheartit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje ci za ten pozytywny komentarz! <3

    oczywiscie ze obserwujemy :) ja juz, teraz ty! :)

    wiktoriaah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki masz aparat cyf. czy lustrz.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam aparat cyfrowy. Jednak aktualnie robię zdjęcia lustrzanką :)

      Usuń
  7. Mmmmm... Aż się głodna zrobiłam!

    Zapraszam!
    everything-about-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. WARTO MIEĆ TAKA WŁASNĄ KSIĄŻKĘ;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam taką nadzieję. Odwiedziłam ją wczoraj (przed zabiegiem) i dzisiaj (po południu) po zabiegu. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Ucieszyła się z pozdrowień. Cieszy mnie to, że ktoś zwrócił uwagę na mojego bloga. Ja również z chęcią odwiedzam twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. No kotek ładny, a do zdrowia wróci szybko- jak to kot.
    Podoba mi się Twój baner, świetne zdjęcie :)
    Pozdrawiam
    http://man-in-vogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kotek, szybko wyzdrowieje- jak to kot.
    Bardzo podoba mi się Twój baner, świetne zdjęcie :)
    Pozdrawiam
    http://man-in-vogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog i cudowne fotki ♥

    aaa, no i ciekawy wystrój bloga :))



    jeżeli masz ochotę to zaobserwuj mojego bloga: www.turqusowa.blogspot.com

    na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł! Też kiedyś chciałam zrobić coś takiego, ale znudziło mi się po jakimś czasie.
    Ja mam psa i królika haha!



    Zapraszam: juulyblog.blogspot.com
    Może jak się spodoba to zaobserwujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety mnie mam zwierzaka :( ale jak byłam mała miałam kundelka <33
    bardzo podoba mi się blog.
    super pomysł z takim segregatorem, własnoręcznie ozdobionym w środku.
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog! :)

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~