10.08.2013

050.Mare! :)

Czeeść! Mare znaczy morze po włosku ;d
Zaczęłam tworzyć kolejną fotoksiążkę, tym razem ze zdjęciami Magdy i moimi na Colorland >>klik<<
Dziś dodaję zdjęcia w większości z morzem. Sorki za te ciemne, ale niestety jasno już nie było, a na zdjęciach z lampą błyskową świeci mi się po prostu cała twarz, jakbym nałożyła na nią kilo tapety ;/
Bardzo Wam dziękuję za komentarze, jest mi bardzo miło z powodu ich treści! :)














Chciałam jeszcze przypomnieć o Liebster Blog Award, tutaj są blogi, które mi się bardzo spodobały i nominowałam je do LBA, co znaczy, że mogą odpowiedzieć na poniższe pytania w notce :)

Pytania:
1.Jaka jest jedna cecha, która najlepiej Cię opisuje?
2.Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
3.Co Cię interesuje?
4.Dlaczego prowadzisz bloga?
5.Co kochasz najbardziej na świecie?
6.Kto lub co Cię inspiruje?
7.Wymarzona podróż?
8.Ulubiona piosenka?
9.Jakiś mebel, o którym marzysz?
10.Jak opisałabyś swoją osobowość?

Cześć, dasz mi jeść?

12 komentarzy:

  1. CHORWACJAA. < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mordeczka ;*
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, kocham Chorwacje i plaże z kamieniami!
    tak pozatym, świetny blog! Obserwuje i licze na rewanż <3
    Dla mnie to bardzo ważne :)

    http://karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za ciepłe słowa i wsparcie! To dla mnie dużo znaczy. Podobają mi się twoje zdjęcia, bo wyglądasz na nich bardzo naturalnie, a ja cenię sobie tą cechę zarówno u siebie, jak i u innych osób. Przepiękne miejsce.. Szczęściara! ;) Piaszczysta plaza, morze, drinki z palemką.. - to jest to! Pozdrawiam cieplutko ;)

    bellabigheartit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia, a torba mi się nie podoba...
    Zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytaj, prosze;-) (jeśli jesteś zainteresowana)

    http://szabloniarek.blogspot.com/2013/08/konkurs.html

    Ze zwycięzca uzgadniam szczegóły oprawy graficznej/nagłówka i bannera poprzez e-maila :) To Ty decydujesz, ja wypełniam polecenia i daję z siebie 100%.

    Zapraszam do brania udziału. Najlepiej z przyjaciółmi (-bloggerami) :-) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna toorebka !


    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia <3



    http://olutao.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, podoba mi się Twoja torebka ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ;) Gdzie jesteś? :)
    + mile zaskoczyły mnie piosenki w tle.
    szczególnie Passenger - Let Her Go

    ja również obserwuje. :)
    xoxo
    Lila
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem w Chorwacji u przyjaciółki. Bardzo się cieszę, że podoba Ci się moja playlista, ja po prostu kocham te piosenki <3

      Usuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~