08.08.2013

049.Uśmiechaj się tak często jak masz na to ochotę!

Cześć!
Chciałam Wam dzisiaj powiedzieć, że według mnie uśmiech jest najlepszym makijażem kobiety :)
Powinniśmy się uśmiechać tak często jak mamy na to ochotę. Jest tyle powodów do radości!
Świetna książka, miła rozmowa, dobry film, extra przeżycia, rodzina, zdrowie, miłość, przyjaźń, sukcesy, marzenia, wspomnienia, piosenka, spotkanie, muzyka, taniec, relaks, słońce, coś co daje Ci energię! :)

 Światowy dzień uśmiechu już 5 października :) Dzisiaj dodaję zdjęcia z ostatnich dni :)








A Ty spędzasz wakacje z przyjacielem?



24 komentarze:

  1. Super pazury ♥
    OBSERWUJĘ !!!
    szczera-szczera.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, uśmiecham się! :) Świetne paznokcie, piosenka i ogólnie <3 blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :)
    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia i super pazurki :) Uśmiech jest najważniejszy! :)

    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda z nas uwielbia zakupy. Dzięki nim można na chwilę oderwać się od życia codziennego.. Super sprawa! ;) Świetne zdjęcia. Chciałabym się częściej uśmiechać. Hmm.. jeszcze nigdy nic nie kupiłam w Mango. Raz jeszcze dziękuję za pozytywny komentarz. Jest mi niezmiernie miło! Twój blog także bardzo mnie zainteresował. Na prawdę jestem pod wrażeniem.

    bellabigheartit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgodze się z tym co napisałaś! ;)
    Śliczne pazurki i ładne zdjęcia :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog i śliczne zdjęcia. Obserwujemy *-* Zapraszamy do obserwowania naszego nowego bloga o modzie ;) http://dreams-are--reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem bloga, serio!
    I o jezusie na wrotkach, uwielbiam twoje okulary!
    Szczerze, nie wiedziałam o czymś takim jak dzień uśmiechu, ale na pewno będę go obchodzić, szczerząc się i świecąc moim aparatem po oczach xd

    Zapraszam do siebie <3
    http://cosmetics-fashion-hairdressing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdj :)
    bede wpadac no i komentowac :D

    juz obserwuje zapraszam do mnie
    atagastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia i zgadzam się z tobą to co napisałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepsza fota jak wskakujecie do basenu.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka,idealnie pasuje do Twojej urody!:))

    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji;)

    www.mojabellissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam problem z nieuśmiechaniem się :D Nie spędzam ich z przyjacielem, bo cały czas jestem w rozjazdach. Nie widzieliśmy się już ponad miesiąc, ale co zrobić, obowiązki zawodowe... Obserwujemy? (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog, z przyjemnością się czyta oraz zostaje na dłużej :) zapraszam również do siebie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Zgadzam się w 100%, że uśmiech jest najlepszym makijażem!

    Obserwujemy!
    http://everything-about-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny wygląd bloga :) ,
    http://its-okey-baby.blogspot.com :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. racja, uśmiech jest bardzo ważny :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja spedzam z przyjaciółmi ;)
    uwielbiam ta piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy ? :))))

    OdpowiedzUsuń
  20. spędzałam wakacje u przyjaciółki nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za komentarz <3
    Również obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna piosenka :)
    a wy bardzo ładnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~