08.08.2013

048.My happy August :)

Hejko!
Dzisiaj zdjęcia już u Mani! Wczoraj się rozciągałyśmy <3 (oł je oł je). Ogólnie to ostatnio chodzimy późno spać, a to nie najlepiej, bo dzisiaj wstałyśmy najpóźniej jak w życiu w ogóle wstałam. Jest strasznie gorąco, więc praktycznie paradujemy w strojach, leżymy, czytamy, uczymy się włoskiego (tak, jeszcze jedna lekcja!)  i oglądamy filmy. Aktualnie czytam książkę Nicolasa Sparksa pt. "Ostatnia piosenka". Może ktoś z Was czytał tę książkę lub oglądał film? Polecacie?












Zapraszam Was na naszą wspólną stronkę z Manią na facebooku >>KLIK<< :)

21 komentarzy:

  1. Czytałam książkę, film też oglądałam ;D Książka lepsza ;D Ale czadowa, czytaj czytaj ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mi też się wydaje, że książka lepsza :) Sparks jest jednym z moich ulubionych autorów, w 100 procentach się zgadzam i polecam :3 Ja na początku obejrzałam film. Wzruszył mnie i polały się łzy, a książka oddaje więcej emocji i wiedziałam,że nie odpuszczę. Musiałam ją mieć! :)

      Polecam!
      szabloniarek.blogspot.com

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia !
    Nigdy nie czytałam tej książki ;)
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze zdjęcia! Na pewno w przyszłości wywołają u Was fale cudownych wspomnień :)

    Obserwujemy? Daj znać u mnie, jeżeli tylko masz ochotę :)))

    Buziaki z Gdyni,

    :*

    »Annffashion«
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    P.S.: gratuluję zdobycia nominscji do Liebster Blog Award :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc początkowo na zdjęcia uwagi nie zwróciłam :-) To był bląd. Są przepiękne! :) Jestem ciekawa po 1. jakiego używasz aparatu i obiektywu :) obrabiasz je gdzieś?(PhotoShop, PhotoScape, itp)?:)

      Pozdrawiam,
      szabloniarek.blogspot.com

      Usuń
    2. Zdjęcia przerabiam w Photoscapie. Obecnie używam aparatu mojej przyjaciółki Sony Alpha x33.

      Usuń
  4. pyszne kanapki :)

    również zaobserwuje twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oli, czyżby smykałka kulinarna?:-)

      /szabloniarek.blogspot.com

      Usuń
  5. U mnie nie jest tak gorąco. ::)
    Fajne zdjęcia ♥.


    Blog: qnezza.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy?
    reemixer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blogg ;pp
    Świetne zdjęcia podoba mi się ; 33
    Byłoby miło gdybyś też mnie odwiedziła
    Zapraszam <3
    http://xsweetxgirlss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za pozytywny komentarz. Jest mi niezmiernie miło! ;) Świetny nagłówek! Masz śliczne włosy. Ja długi czas zapuszczałam i teraz sięgają mi poniżej łopatek. Chyba niedługo wybiorę się do fryzjera, aby obciął mi włosy. Noszenie długich włosów jest niewygodne i wymagają szczególnej pielęgnacji. Chciałabym mieć włosy średniej długości, takie jak ty - do ramion. Niedawno czytałam "Ostatnią piosenkę." Bardzo lubię literaturę Sparksa. Ciekawa i wzruszająca książka. Będę obserwować twój blog. Pozdrawiam cieplutko!

    bellabigheartit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No długie włosy nie są zbyt wygodne. Ja właśnie chcę przeczytać jego książki, jeśli spodoba mi się "Ostatnia piosenka". Dziękuję za miły komentarz :))

      Usuń
    2. Poczytaj o twórczości S. Kinga, może wpadnie ci w oko:)

      szabloniarek.blogspot.com

      Usuń
    3. Ja już po fryzjerze :-) W krótkich czuję się duuużo lepiej :)) blog Olivii zainspirował mnie do drobnych zmian w moim życiu ;3

      szabloniarek.blogspot.com

      Usuń
  9. mmmmmmm cudowne kanapki <3
    i zdjęcia
    tellmejules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog naprawdę !
    zapraszam do mnie http://firsttendayy.blogspot.com/
    mam nadzieję, że ci się spodoba i będziesz odwiedzać częściej ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczo :) Blog fantastyczny, masz prawdziwy dar:-) Podoba mi się też piosenka You and I, znakomicie oddaje jego charakter!


    Miło, że chcesz czytać nasze blogi, więc, co mi tam :) może akurat coś wpadnie Ci w oczko:)
    szabloniarek.blogspot.com

    Pozdrawiam ciepło<3

    OdpowiedzUsuń
  12. 9 i 6 zdjęcia chwytają za serce:) według mnie to one powinny znajdywać się w nagłówku (szóstka byłaby strzałem w dziesiątkę!). jeśli chcesz wiedzieć więcej o oprawach graficznych, zapraszam do mnie:))
    ->
    szabloniarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia :)


    zapraszam do siebie
    surferebelle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~