06.08.2013

047.Liebster Blog Award!

Cześć kochani!
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award
Pytania od livethemometn.blogspot.com Więc zaczynamy ;d

 1.Jakie jest Twoje hobby?
Moim hobby jest taniec, czytanie książek, podróże, świnki morskie, muzyka, gotowanie, robienie ciekawych rzeczy, różne pomysły, ich realizacja, lubię też uczyć się języków!


2.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Po prostu lubię dzielić się z ludźmi ciekawymi rzeczami. Uwielbiam kreatywne pomysły i chcę uświadamiać innych, że można wiele, trzeba tylko chcieć. Wszystko się da, po prostu ważna jest motywacja <3


3.Co lubisz robić w wolnym czasie?
W wolnym czasie kocham czytać książki, gazety, rozciągać się, spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi, uczyć się języków, pisać notki, pływać, tańczyć, słuchać muzyki, gotować, wymyślać, robić sesje :)


4.Twoje ulubione jedzenie?
Oooch, jedzenie... Uwielbiam jeść, to jest nie do opanowania, hahah. Najbardziej lubię sushi, kluski śląskie z sosem grzybowym, rosół na bulionie warzywnym, ryż z jabłkiem, szarlotkę na ciepło z lodami, miodownik, no i owoce <3 również ze śmietaną i cukrem :)


5.Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
Głównie jest to jazz i pop. Ale czasami też coś innego :) Uwielbiam np. wieczorem słuchać jazzu i rozmawiać, a pop? Głównie na słuchawkach, albo jak mam dużo energii!


6.Ile już blogujesz?
Tego bloga prowadzę od 2 lat, najpierw byłam na onecie, teraz drugi rok jestem na bloggerze. Bloga o świnkach prowadzę od 4,5 lat. Również jest przenoszony na bloggera. Zapraszam tutaj!


7.Twoje ulubione picie?
Zdecydowanie herbata i lemoniada (najlepiej z imbirem)!

8.Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Michael Jackson! Lubię też muzykę Moniki Brodki i Norhy Jones.


9.Ulubiony dodatek?
To znaczy do stylizacji, ubioru? Myślę, że najlepsza jest skromna bransoletka albo ładne sandałki :)


10.Ulubiony blog?
Jest dużo fajnych blogów, ale jakoś ulubionego nie mam.
Najczęściej wchodzę na bloga mojej przyjaciółki - Magdy :)
W sumie to stronę z ładnymi stylizacjami i ciekawymi przepisami ma Kasia Tusk.


11.Na kim się wzorujesz?
Chodzi o bloga? Na żadnej blogerce, jestem sobą. Nie jestem kimś innym.
Wzoruję się na moich rodzicach. Są dla mnie autorytetem :)
Jeśli chodzi o modę lubię stylistki - Trinny i Susannah.


Bardzo dziękuję za tę nominację, świetnie odpowiadało mi się na te pytania!
Coś innego niż dotychczas :) A więc zaczynam nominować do LBA i to są moje pytania:

1.Jaka jest jedna cecha, która najlepiej Cię opisuje?
2.Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
3.Co Cię interesuje?
4.Dlaczego prowadzisz bloga?
5.Co kochasz najbardziej na świecie?
6.Kto lub co Cię inspiruje?
7.Wymarzona podróż?
8.Ulubiona piosenka?
9.Jakiś mebel, o którym marzysz?
10.Jak opisałabyś swoją osobowość?

Wiecie co?
Najważniejsze to być sobą i nie udawać kogoś innego. <3






Sukienka i sandałki – Mango 
Bransoletki - DIY

Zapraszam też na bloga o świnkach!

9 komentarzy:

  1. fajne odpowiedzi :)

    /zapraszam do mnie, obserwujemy? odp. u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :) . Te zdanie : Najważniejsze .... , jest świętą prawdą =) .
    Zapraszam : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję nominacji !
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te uwieeeeeelbiam sushi. <3

    ZAPRASZAM DO MNIE I ZACHĘCAM TEŻ DO ZAOBSERWOWANIA. :) http://nnatalia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje a po za tym to lubisz dużo robić ;)
    www.promienie-barw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Po raz pierwszy mam przyjemność gościć na twoim blogu. Będę wadać częściej, koniecznie! Świetne zdjęcia. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z pamiętnikiem internetowym. Zgadzam się z tobą, najlepiej jest być sobą! Nie warto udawać kogoś, kimś się nie jest. Pozdrawiam cieplutko ;)

    bellabigheartit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog! Obserwuje i liczę na rewanż! kocie-lapki.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe odpowiedzi :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~