24.07.2013

042.Romantyczny Piran i "Życie Pi"!

Czeeść!
Już myślałam, że nie złapię tu w ogóle internetu! Ale na szczęście udało się i mogę do Was napisać!
Za kilkanaście dni jadę do Magdy i nie mogę się doczekać <3 Po prostu będzie extra, chcę przeprowadzić z nią wywiad i ogólnie coś nakręcimy, więc spodziewajcie się filmików i dołączajcie pomysły!
W tej notce znajdą się także zdjęcia z uroczego miasta Piran, w którym jestem :)
Przeczytałam książkę "Życie Pi" i jest to niesamowita historia młodego człowieka imieniem Piscine.
No cóż, mówię Wam, warto przeczytać! Jak zaczniecie to ciężko będzie Wam przestać czytać tą powieść.
Okay, więcej w filmiku!













Sukienka - Mango
Sandałki - Zara
Wisiorek - Katherine

Jak spędzacie wakacje?


11 komentarzy:

  1. ladne zdjecia :)
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejkuuuu, piękna. <3 maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjecia :)
    makelifecrazier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przeczytać tą książkę *o*.
    Ja na pewno gdzieś jadę w sierpniu, aczkolwiek nie wiem gdzie xdd. A tak to przez całe wakacje będę spotykała się z moją BFF :3.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia i blog

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    dariaanddomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Następnym razem postaraj się o ramiączka silikonowe do stanika, ładniej wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię tego typu ramiączek, wbijają mi się w ramiona, zdecydowanie wygodniejsze są zwykłe jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i śliczna sukienka <3


    Zapraszam i liczę na rewanż ;) : http://my-life--is-wonderful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz?? To dla mnie wiele znaczy
    ZAPRASZAM !!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjecia :)

    Zapraszam do mnie, jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj i śledź dalej :) Będę wdzięczna ;)
    deelikatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~