22.07.2013

041.Przystanek Austria - Graz

Cześć moi kochani!
21 lipca mój blog na bloggerze obchodził swoje pierwsze urodziny!
Chciałam Wam bardzo podziękować za to, że zaglądacie tutaj, czytacie notki i komentujecie bloga :)
Dziękuję też za tą dla mnie dużą liczbę obserwatorów! Jest już 49, ciekawe kto zostanie tym 50?
Mam nadzieję, że lubicie moje notki, pisanko i zdjęcia :)
A więc urodzinowa notka?
Przystanek Austria - Graz
W miejscowości Graz pozytywnie zaskoczyła mnie liczba rowerzystów!
Po prostu idąc uliczkami tego wspaniałego miasta widziałam kąciki na rowery wypełnione tymi pojazdami.
Najpierw wybraliśmy się na śniadanie - pysznego croissanta z czekoladą.


Później doszliśmy również do mostu z kłódkami! Wieszają je tam zakochani. Bardzo mi się to spodobało.
W Graz jest także opera, ale nie taka zwykła, bo znajduje się ona na wodzie.
 Nowocześnie, naprawdę mega nowocześnie wygląda też muzeum techniki!
  Mają też tam ciekawe huśtawki ;d Ogólnie place zabaw dla dzieci są bardzo oryginalne, ale nie cykałam im fotek. Dorwałam jedynie taką ciekawą huśtawkę :)

Są tam też śliczne uliczki i kamieniczki, sporo fontann, w jednej z nich Sofs się schłodziła!


 I super miejsce z panoramą Graz :)





 Były też romantyczne kamieniczki z wieloma kawiarenkami.


























Ogólnie był to świetnie spędzony dzień, a Graz to wspaniała miejscowość pełna oryginalnych budowli i rzeczy. ;)

Bluzka - Mango
Spódniczka - Stradivarius
Klapki - Tchibo
Torebka - Mango
Bransoletka - lokalny bazar




11 komentarzy:

  1. Chciałabym pojechać do Australii ;*
    Gratuluje roku prowadzenia bloga ;)
    Również obserwuje
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba do Austrii. ;)

      Usuń
    2. Jezu, jak pięknie. <3 A ty jesteś już w ogóle śliczna. No cudo. <3 PRZYJEŻDŻAJ JUŻ DO MNIE, BO NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ. <3 Jeszcze 12 dni. <3
      maania-blog.blogspot.com

      Usuń
  2. Genialny post! Świetne zdjęcia! ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy?
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już obserwuję, liczę na rewanż ;>
    http://anieross.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ole to ja już razy byłam w Austrii :D
    Fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w Austrii i nie żałuję :)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pościk ! ;)) <3
    zapraszam do siebie
    photoboook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. UWAGA! PILNIE potrzebna pomoc dla małego Żelika! Piesek natychmiast potrzebuje domu tymczasowego, ma tylne łapki sparaliżowane(porusza się na wózku) – to wynik ludzkiej głupoty, której doznał w przeszłości. Jednak są rokowania, że piesek będzie chodził! Póki co maluch pilnie potrzebuje opieki – w innym wypadku zostanie uśpiony! Jego dotychczasowi opiekunowie zapewniają środki na leczenie oraz karmę – CHODZI TYLKO O DOM I MIŁOŚĆ! Prosimy o kontakt na http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o646-pilnie-poszukiwany-dom-dla.html ! Jeżeli nie możesz dać psiakowi domu, podaj tą wiadomość do wszystkich swoich znajomych – MAMY TYLKO 13 DNI!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm pyszne śniadanko <3 i ładne zdjęcia :)

    eliinphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~