20.07.2013

040.FLOWERS

Czeeść!
Nie wiem czy kiedyś o tym wspominałam, ale uwielbiam kwiaty, szczególnie dalie :)
Dwa lata temu udał nam się zakup dalii do ogródka - rosły pięknie przez całe lato.
Za rok wkopałam dalie po odpoczynku w garażu, niestety wyrosła tylko jedna roślinka.
Więc w tym roku kupiłam nowe. Jednak nie rosną tak obficie jak poprzednie.
Może dlatego, że obok nich są małe drzewka. Ale w przyszłym roku chcę posadzić 
ich trochę więcej, może w innym ułożeniu. Zobaczę! No, dzisiaj zdjęcia pięknych dalii :)
























A Ty jakie kwiaty lubisz najbardziej?


8 komentarzy:

  1. Dziękuje że odwiedziłaś mojego bloga :)
    Oczywiście obserwuje :)

    http://manti-maanti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post
    Zapraszam dopiero zaczynam :): http://lilu-lillu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam na nową notkę ( skomentujesz? )
    +obserwuję liczę na rewanż z twojej strony ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjecia kwiatków :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    makelifecrazier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę świetne zdjęcie, ale zmieniłabym czcionkę na zdjęciech na mniejszą i czarną :) myślę, że moja uwaga ci pomogła, pozdrawiam :D a tak wgl to świetny blog :) + obserwujemy? ja już. zapraszam do mnie werkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ! Ciekawie piszesz :* Będę zaglądać tu częściej :) No i zdjęcia świetne ! <3
    Zapraszam do mnie:
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjecia ;)

    Zapraszam do mnie ;)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~