19.07.2013

039.To może shake'a?

Hejo!
Robiłam niedawno shake'a na śniadanie z przepisu Nigelli Lawson.
Ona nazwała to koktajlem mlecznym na start, okay, tutaj znajdziecie przepis w oryginale! :)
Zamiast kawy możecie dać masło orzechowe, jednak ja to zrobiłam i to zepsuło nieco smak.
Uważam też, że przesadzono z miodem, łyżeczka spokojnie wystarczy, więc po mojemu:

Przepis na shake bananowy
Składniki:
  • 1 obrany, zamrożony banan, pokrojony na plasterki
  • 150ml mleka
  • 1 łyżeczka miodu
  • 4 łyżeczki czekolady w proszku
 Sposób przygotowania:
  1. Umieść plasterki banana w blenderze / mikserze i zalej je mlekiem.
  2. Dodaj  łyżeczkę miodu i 4 łyżeczki czekolady w proszku.
  3. Zmiksuj wszystko. 
Przy czym daj lepiej łyżeczkę, jeśli nie lubisz za słodko.




I na koniec mam dla Was zdjęcie mojej kochanej Tijuchy!
Jeśli chcecie to wejdźcie też na mojego bloga o świnkach -> klik!

No, dziękuję za czytanko!
Miłego dnia każdemu życzę!
Macie jakieś przepisy na poranne koktajle?

12 komentarzy:

  1. fajny koktajl :)
    ja robię podobny tylko mój jest typowo bananowo-kakaowy bardziej na deser ;] A przepis na moim blogu. Wpadnij, skomentuj, obserwuj jak chcesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, zazwyczaj ide do Macdonalada... :D
    Fajny przepysik :P
    POZDRAWIAM !!!
    FRAMLII.BLOGSPOT.COM
    OBSERWACJA=OBSERWACJE ?

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm wygląda pysznie :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga oraz do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem. Dlaczego na taak ciekawe blogi jak twoj nikt nie zaglada. tez taak mam wika-wikaaa.blogspot.com ja do cb bede wpadac czescie a ty do mnie wpadniesz? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że nie jest zbyt sławny ;d Ale jest tu kilka, może kilkanaście osób, które zaglądają, z tego co widzę nie każdy pisze komentarz :) Wpadnę, pewka :)

      Usuń
  5. mmm aż ślinka cieknie, muszę wypróbować ten przepis
    wsiecii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. musiał być pyszny :D a świnka słodka
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę kilka prostych składników, które na pewno każdy ma w domu i jakie pyszności wychodzą :)
    Serdecznie zapraszam na nowe ogłoszenie na Podaruj-Psu-Usmiech.blog.pl - tym razem pomagamy Maćkowi po wielokrotnym złamaniu łapy! Dowiedz się jak możesz pomóc!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę truskawkowy c: słodka świnka <3



    marr-marri.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Minam :D
    Świnka :D
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~