18.07.2013

038.Po prostu szczęśliwa!

Cześć!
W końcu mamy słoneczny dzień, jeej tak się cieszę, że są wakacje :))
Ogólnie to cały czas coś robię w kuchni, albo czytam, albo spotykam się z kimś, miło spędzam czas, a Wy?
Jestem mega szczęśliwa, bo niedługo spotkam się z Magdą i ogólnie odpocznę już tak na serio :)
Kupiłam sobie ostatnio koturny, bardzo mi się spodobały i były z przeceny - 55 zł :)
Sukienka też przypadła mi do gustu, jest oryginalna no i śliczna, również w dobrej cenie, bo za 70 zł.









Sukienka - Mango
Koturny - Parfois
Bransoletka - lokalny bazar

 Już wkrótce na blogu!


Jak mijają Wam wakacje?



11 komentarzy:

  1. Laska, koturny za wysokie jak na 14 lat, ale okej. Śliczne zdjęciaa. <3
    maania-blog.blogspot.com
    CHORWACJAAAA <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak chce to niech nosi ;) co ci bd to przeszkadzało ;)

      Usuń
    2. Mnie się podobają :) każdy ma inny gust.

      Usuń
    3. To tylko moje zdanie. ;)

      Usuń
  2. Ładne zdjęcia :) Zapraszam do mnie agaforever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ladna sukienka! :)
    zapraszam : http://regebox.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jezu jaka ty jesteś śliczna! *.*

    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te ciuchy ♥____♥ I dość tanie ;)

    Obserwuję i liczę na to samo, mam nadzieję że Ci się u mnie spodoba ♥ www.mini-nuggets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna sukienka :)


    Obserwujemy?
    Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie w komentarzu, że zaobserwowałaś :)
    you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest bardzo ładna - taka dziewczęca i delikatna :) Idealna też na ciepłe dni :)
    Chciałabym Cię serdecznie zaprosić na nowo otwartego bloga poświęconego szerzeniu w blogosferze ogłoszeń adopcyjnych psów oraz innym formom pomocy bezdomnym czworonogom. Jeżeli nie możesz przygarnąć psa - przynajmniej wejdź na bloga, wesprzyj jego działalność, powiadom o jego istnieniu znajomych - może Ty albo któryś z Twoich znajomych znajdziecie na nim swojego przyjaciela na całe życie Pomóżmy razem tym psiakom! [Podaruj-Psu-Usmiech.blog.pl]
    P.S. Jest możliwość wymiany Aff z blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za pozytywny komentarz :) Może dodam Twojego bloga do mojej zakładki "Wspierają nas" - będziesz wtedy informowana o nowych ogłoszeniach adopcyjnych - może wtedy jakiś psiak Ci się spodoba i polecisz go znajomym jeżeli nie będziesz mogła sama mu pomóc :) [Podaruj-Psu-Usmiech.blog.pl]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~