14.07.2013

036.Cooking is love!

Witam Was kochani po dwutygodniowej przerwie! :)
Jak spędzacie wakacje? Byliście może na koloniach? Wyjeżdżacie za granicę?
U mnie całkiem dobrze, wyzdrowiałam i wracam do Was z notką o pysznościach, które można zrobić i zjeść :) Ostatnio poświęciłam więcej czasu mojej wegetariańskiej diecie i zadbałam o to, by jeść więcej warzyw. Możecie zobaczyć co jadłam, umieściłam tu tylko potrawy, które mi smakowały. Są tu też desery :)

1.Risotto szpinakowe
Bardzo łatwe w wykonaniu risotto ze szpinakiem i białym serem, smakuje pysznie.
Biały ser nadaje mu lekkiego smaku, a uprażone orzechy idealnie tu pasują.
Przepis znajdziecie tutaj! :)

2.Kluseczki szpinakowe z domowymi frytkami
Kluseczki smakują wyśmienicie, ja akurat nie podawałam ich z masełkiem, jak napisano w przepisie.
Zrobiłam do tego domowe frytki. Wystarczy, że umyjecie i pokroicie ziemniaki na kształt frytek. Następnie ugotujecie je, a po odcedzeniu wody usmażycie na maśle lub oleju. Przepis na kluseczki znajdziecie tu! :)

3.Spaghetti i z sosem pomidorowym i oliwkami
 Smakuje całkiem nieźle i jest proste w wykonaniu. 
Ja użyłam koncentratu pomidorowego. Dodałam też trochę warzyw.
Przepis na to danie znajdziecie tutaj! :)

4.Bułeczki czosnkowe zapiekane z serem i pomidorami
 Składniki to oczywiście ser, pomidory, bułki i dwa ząbki czosnku.
Bułkę smarujecie czosnkiem i dajecie jego plasterki na nią.
Następnie kroicie ser, układacie na bułce, a na nim pomidory.
Wszystko dajecie do piekarnika na jakieś 10 minut w 180 stopniach, ale radzę pilnować, bo każdy piekarnik działa inaczej. No i gotowe, dobre kanapki na śniadanie :)

5.Naleśniki z kremem i truskawkami


Naleśniki uwielbiam robić i jeść, ponieważ jest to w przygotowaniu proste i pyszne danie.
Nie wiem jak Wasze, ale moje ulubione naleśniki to te na słodko.
Przepis znajdziecie tutaj! :)

6.Mus owocowy w trzech kolorach
 
Mus jest prosty w przygotowaniu i jest to cudowna bomba witaminowa, więc baaardzo go polecam :)
Przepis znajdziecie tutaj! :)

7.Owocowa szklanka
Truskawki, brzoskwinie i borówki amerykańskie razem dadzą Wam takie cudo :)

8.Kisiel z malinami
No cóż, ja szczerze mówiąc to się nie wysiliłam przy robieniu kiślu (kisielu?), kupiłam gotowiec, który zalewamy wodą. A jeśli chodzi o maliny to po prostu dodałam ich kilka i uzyskałam pyszny owocowy kisiel.

9.Truskawki i jagody ubite ze śmietaną
Zgniatamy truskawki i jagody, dodajemy śmietanę i cukier (opcjonalnie) i gotowe :)
Kolejna prosta, ale przepyszna rzecz :)


Niedługo przepis na moje kochane babeczki :)

Miłego dnia i do następnej notki :)



4 komentarze:

  1. jejuu, robimy codziennie w Chorwacji coś! <33

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pysznosci! zwlaszcza mus owocowy w trzech kolorkach.. mmmmm


    obserwujemy?

    latoyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~