24.06.2013

033.Zdjęcia z maja, dobre śniadanie i piosenka :)

Hej kochani! Dzisiaj widać u mnie trochę chmur na niebie, no ale na razie nie pada i mam nadzieję, że nie zacznie. Postanowiłam zrobić w przyszłości notkę z wegetariańskimi potrawami, które przygotowuję. Dziś mam ochotę na naleśniki z truskawkami :)  Mam dla Was fotki jeszcze z maja ;d











 Tija <3

Na koniec mam dla Was zdjęcie pysznego śniadanka na ciepło, które bardzo polecam :)
Są to dwie bułeczki z żółtym serem i pomidorami oraz czosnkiem prosto z piekarnika.
Smacznie i bez mięsa, mamy tu jakichś wegetarian? :)


Gabrielle Aplin - Please Don't Say You Love Me <3

4 komentarze:

  1. Dodasz więcej fotek.?Uwielbiam twój bloog.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Pewnie, że dodam, jakoś tak w środę lub w czwartek wstawię nową sesję ;d

      Usuń
  2. zapraszam przyjaciółko na mojego bloga Kinia:) Świetny ten twój wegetarianizm ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chcialam byc wegetarianka ale.. jakos nie moge ;c Widocznie za bardzo lubie mieso XD Urocza swinka *____* i sliczne sukienki ;3

    Zapraszam do mnie: karola-oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~