28.06.2013

035.OOTD - Colors :)

Hej :) Jak Wam minęło zakończenie roku szkolnego? Ja się bardzo cieszę, że będę mogła nareszcie trochę odpocząć. Niedługo jadę na kolonie, więc troszkę nie będę pisała. Myślę, że 14 lipca ukaże się kolejna notka :) Także dwa wolne miesiące przed nami <3 Dzisiaj mam dla Was Outfit of the day - Colors :) Dwa zdjęcia i filmik :) Aparatem operowała Mania. Spędziłyśmy świetny weekend tutaj i w górach :) Poszłyśmy na rowery, tam gdzie pojechałyśmy były przepiękne łąki, domki i ogólnie piękne krajobrazy. Jednak trochę przesadziłyśmy. Górka, na którą wjeżdżałyśmy była trochę wysoka i stroma, więc ciężko było wjechać. Byłyśmy też na pysznej szarlotce i herbacie z pomarańczą w mojej ukochanej kawiarni :) Szukałyśmy obniżek na stronie sklepu Mango. Polecam ten sklep, dobre ceny i ładne ubrania :) Kupiłam sobie szorty i torebkę w barwach beżowych. No, próbowałyśmy też z maseczkami :) No i oglądałyśmy piękne widoczki przez lornetkę.





Dzisiaj na zakończeniu roku, dostałam książkę z pięknymi krajobrazami Toskanii za wyniki w nauce :) Aha, poza tym dostaliśmy czekolady, więc zaraz po moją pędzę na dół <3

Olivia :)

13 komentarzy:

  1. Gdzie jedziesz na kolonie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka!:) Bardzo podobają mi się twoje spodenki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://beauty-is-to-be-natural.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna notka :) I ogółem ty taka przyjazna :) <3333333 Masz styl :> Obserwuję <3 i zapraszam do mnie :) Dzisiaj mam w planach dodać strój z zakończenia roku szkolnego :)

    pampise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć :) Wejdę wieczorem do Cb, może już będzie notka :))

      Usuń
  4. miło się ciebie słucha :D zachęcasz ludzi do siebie :)
    Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie na: peppermint-september.blogspot.com
    Dopiero tak naprawdę zaczęłam, ale marzę o tym aby znaleźć swoich prawdziwych czytelników. Jeśli mnie zaobserwujesz to na pewno się odwdzięczę (napisz tylko w komentarzu no i przy okazji skomentuj post! :3)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sesje , filmiki też ;d Oby tak dalej , duperrkoo <3 /Paulina ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna bluzka ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ladny masz glos, i mega baseen ! ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    follow my tumblr!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie fajne zdjecia! obserwujemy?
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny ootd ,najbardziej podbają mi się te spodenki!
    regebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka jest wspaniała. Uwielbiam słonie ;)

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. DZIĘKUJĘ ŻE O MNIE WSPOMNIAŁAŚ ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~