26.06.2013

034.Sesja from garden :)

Hejo! :)
Założyłam bloga o świnkach, właściwie przeniosłam, tutaj możecie go zobaczyć i obserwować.
Jak widzicie zmieniłam wygląd :) Bardzo mi się to tło spodobało, no i na razie jest na obydwu blogach.
Chciałam się też z Wami podzielić moimi planami, co do notek! A więc planuję notkę o kwiatach, notkę z ostatniego weekendu (Magda - zdjęcia! ;*) i notkę o wegetariańskich potrawach (wiem, wiem, pisałam ostatnio). Dziś mam dla Was kilka zdjęć prosto z ogrodu, zdjęcia tygodniowe czy jakoś tak, no zresztą to nieistotne. Fotografowała moja babcia :)





Do następnej notki ;*
Olivia :)

4 komentarze:

  1. omg, umiesz robić szpagat? o.O
    zapraszam na konkurs:
    http://strange-of-unreal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne fotki oraz dziękuję na komentarz na moim blogu
    zapraszam częściej :)

    hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesteś, kiedyś marzyłam o szpagacie *_*
    Zapraszam: http://whatsupp11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki za obserwacje, odwdzieczam sie tym samym i zapraszam czesciej:
    oliilui.blogspot.com
    PS. masz ladne imie xD imienniczko :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~