16.06.2013

032.Bielsko-Biała i Żywiec :)

Hej :) Byłam w Bielsku i Żywcu. Uwielbiam te miejscowości i atmosferę jaka panuje na tutejszych rynkach. Dodam zdjęcia z małej sesji, którą udało nam się zrobić (mnie i mojej mamie) oraz fotki z Bielska. Chyba o tym nie pisałam, ale skończyłam "Szkołę, miłość i inne diety" i polecam Wam bardzo tą dobrą książkę. Dziewczyna (świetny ścisłowiec) jest bardzo konkretna w swoich planach, nie poddaje się, a przy tym ma wspaniałą przyjaciółką no i byłego przyjaciela... Sami przeczytajcie! :)  Zamierzam nakręcić filmiki o moich ulubionych i lubianych książkach :) Co Wy na to?
















 I na koniec Sofie <3



I Tija <3 w takiej innej ramce :)


 Tak wyglądał mój czwartek :)

Teraz właśnie zaczęłam "Pamiętniki wampirów" księgę szóstą! :) Nad "Magiem" się jeszcze zastanowię, a Wy polecacie? Czytaliście, którąś z tych książek?

Na koniec marzycielska nuta <3
 

6 komentarzy:

  1. Chcę już wakacjee! <3 Ty i ja= <3 *.*

    Robiłaś zdjęcia nowym aparatem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać wakacji z Tb <33 tak, tym nowiutkim ;d

      Usuń
  2. Właśnie czytam "Życie PI" i książka jest świetna, jest tam dużo szczegółów których nie było w filmie, a najlepsze jest wprowadzenie gdzie dokładnie poznaje się całą historię religii i przeżyć głównego bohatera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już się nie mogę doczekać, skoro jest świetna! :) Przyjdzie mi już niedługo!

      Usuń
  3. Jaka śliczna bluzeczka *.* Urocze zwierzaczki ;*

    Zapraszam do mnie: karola-oliv.blogspot.com +obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~