13.06.2013

031.My food idea for birthday!

Hej kochani! :) Tak jak obiecałam dodaję notkę z urodzin, to znaczy pomysły na różnego typu zdrową żywność no i kilka naszych wspólnych zdjęć z dziewczynami, niestety strasznie mało ich jest.
Wyczekujecie pewnie wakacji, co? :)  Na urodziny postanowiłam zrobić babeczki z kremem i kolorową posypkę, truskawki w czekoladzie (nie oceniam tego pomysłu jak udanego), tort czekoladowo-brzoskwiniowy przygotowany wraz z babcią i wyciskany sok pomarańczowy. Moja mama przygotowała też dla nas też sałatkę owocową i koreczki. Zjadłyśmy też zwykłe pyszne truskawki! <3 Tak jak postanowiłam, nie jadłyśmy ani też nie piłyśmy nic niezdrowego :)







 Moje ulubione zdjęcie <3


 Natka i Ania ;*

 Natka ;*

<3

Niestety nie mam zdjęć Kingi i Pauli, przepraszam, jeszcze Was dopadnę z aparatem ;* 

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najcudowniejszego!
    Zazdroszczę tych truskawek. Mniam:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najcudowniejszego na urodziny!
    Zazdroszczę truskaweczek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~