09.06.2013

030.A6W - czyli jak umięśnić brzuch!

Czeeść! :)
Dzisiaj sobota, w końcu! Wreszcie się wyśpię, bo dzisiaj byłam niezbyt wyspana w szkole w ramach odrabiania pewnego piątku. No cóż, zapaliłam sobie moje cudowne świeczki i się relaksuję :) 25 kwietnia zaczęłam a6w, czyli ćwiczenia na umięśnienie/zrzucenie brzucha. Filmik dotyczący wykonywania tych ćwiczeń (klik). Tutaj macie tabelę z całą rozpiską serii i powtórzeń! :)


Niestety ćwiczeń nie zrobiłam w ostatnich dwóch dniach z powodu bólu kręgosłupa. Przez a6w niestety zaczął mnie boleć, więc skończyłam w dniu 40, co i tak mnie bardzo cieszy :)

Dzień 1

Dzień 3

 Dzień 13

Dzień 21

Dzień 28

Dzień 37

Nie mam fotki z dnia 40, jest jedynie rozmazana ;/, ale przez te 3 dni niewiele się zmieniło. Jeśli chodzi wypracowanie mięśni brzucha to polecam, ale uważajcie na kręgosłup. Próbujecie? :)

Pozdrawiam
Olivia :)

2 komentarze:

  1. Te ćwiczenia bardzo osłabiają kręgosłup radze Ci nie rób ich, w wieku 16 lat nie bedziesz mogła się wyprostować bez bólu..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, żałuję, że przerwałam. :c Teraz z siostrą zacznę ćwiczenia z Ewą Chodakowską. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~