25.05.2013

027.Sesja "Primavera"

Cześć moi drodzy!
Dosyć długo nie pisałam na blogu, wracam ze zdjęciami z sesji, którą zrobiłam kiedyś z Manią. Ostatnio sporo się u mnie działo. Dzisiaj byłam na premierze książki Magdy! Trochę opowiadała o niej, a później podpisywała książki, ogólnie podobało mi się :) Wcześniej nie byłam na takiej premierze, więc to coś nowego. Książkę możecie kupić w księgarni św. Jacka w Katowicach :) Ja ją właśnie przeczytałam i polecam Wam również przeczytać, myślę że każdy po przeczytaniu tej książki spojrzy także z innej strony na świat. Miałam urodziny 12 maja, zaprosiłam też przyjaciółki, pogadałyśmy i ogólnie było super <3, może dodam zdjęcia z urodzin. Skończyliśmy przerabiać już wszystkie lektury, "Slumdoga" również skończyłam :) Polecam tę książkę. Na urodziny dostałam aż 4 książki! Co było dla mnie niezłym zaskoczeniem, ale jestem z nich bardzo zadowolona :) "Intruz", "Szkoła miłości", "Naznaczona" i "Wybrani". Zaczęłam "Wybranych" i bardzo mnie wciągnęło! :) Niestety nie przetłumaczono jeszcze drugiej części i zastanawiam się czy czytać ją po angielsku czy też nie... Nie mogę się już doczekać wakacji, już naprawdę niewiele tygodni zostało! :) Dzisiaj dodaję sesję "Primavera", co po włosku znaczy wiosna :)












No i wspólne zdjęcia :*

<3


Miłego dnia i miło mi, że tu wpadacie :)
Olivia :)



8 komentarzy:

  1. Mania napisala ksiazke?0.0

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna! :*
    maania-blog.blogspot.com <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, a raczej wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia. To pierwsze z lodem najepsze :)
    zapraszam do mnie http://dru-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia ♥
    http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne zdjęcia! ślicznie wyglądasz :) ja też bardzo lubię czytać i zawsze jak zaczynam czytać jakąś książkę to już nie mogę się oderwac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne macie marynarki ♥
    obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~