19.04.2013

026.Ogólnie: nowe nabytki i zdjęcia :)

Cześć moi drodzy! :)
Troszkę nie pisałam, ale niestety miałam sporo nauki. Dzisiaj mamy beznadziejny jak dla mnie piątek. Zazwyczaj mam wtedy 7 lub 8 lekcji, a dzisiaj jest dodatkowo ta brzydka pogoda no i jeszcze nie za dobrze na angolu i matmie. A jak Wam minął piątek? Słonecznie czy raczej nie? :)
Wczoraj byłam na jazzie i prawie siadłam w szpagacie damskim! Co bardzo mnie cieszy, bo zazwyczaj brakuje mi do niego dosyć dużo, no a wczoraj już naprawdę niewiele mi brakowało :)
A Wam jak idzie rozciąganie? Może biegacie? Ja ostatnio właśnie tak, wieczorami z przyjaciółką.
Tak wgl zbliżają się moje urodziny, no i mam nadzieję, że pogoda będzie ładna 12 maja :)
Planuję już dobre rzeczy do zjedzenia <3 Mam dla Was dzisiaj kilka zdjęć z sesji z Manią. Polecam Wam jej bloga :)



Różyczka do włosów - H&M, ok. 10 PLN za 2 szt.
Wisiorek sowa - Katherine - hurtownia, ok. 6 PLN
Pierścionek - Katherine - hurtownia, ok. 4 PLN
Sweterek - Tally Weijl, ok. 100 PLN
Spodnie - Pull&Bear, ok. 100 PLN

Mam też fotkę z niedzieli, wtedy było bardzo ciepło i słonecznie <3
 Bluzka jest chyba z Zary, spodnie z Mohito, a buty z Reserved, cen niestety nie pamiętam.
 W niedzielę kupiłam sobie też kilka rzeczy :) Różową marynarkę z Zary, która bardzo mi się spodobała <3 Spodnie dżinsowe z Mango :) i buty z Pull&Bear.


  
Oraz zapachy do kominka! Lawendowy, różany, waniliowy i białą lilię. Wszystkie ślicznie pachną <3
Niestety coś mi się zepsuło, więc zdjęcie ze strony Home&You, cena: 5,50 PLN.
To by było na tyle w dzisiejszej notce, mam nadzieję, że Wam się podobało! :)
Liczę na komentarze i opinie o tej notce :)

Pozdrawiam
Olivia :)






14 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty.: )
    Ładne zdjęcia.:)
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne stylizacje, super spodnie te od mango jak i od pull&bear ;)) !

    http://inesfjeld.blogspot.com
    Spojrzysz ? Może Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej ?:))
    Za każdy komentarz i obserwację się odwdzięczam, wchodzę w każdy link pozostawiony na moim blogu :) do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo fajnego bloga : ) a mogłabyś podać adres do bloga o świnkach morskich ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) http://kocham-swinki-morskie.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja biegam wieczorami ;P Super ciuchy ;P

    Obserwuje! <3


    http://adose-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje za podanie tego bloga, nie mg sobie poradzić z moją świnką a twój blog jest bardzo przydatny : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogłabym Ci jakoś pomóc ze świnką, to napisz do mnie na facebooku lub na e-maila koralikowa80@op.pl
      Chętnie pomogę :))

      Usuń
  7. Cudowna marynarka z Zary i spodnie :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cute! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka przypadła w mój gust :)

    obserwuj - luxury-diamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz fajna fryzure :) mogłabys dodac notke jak sie czeszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jakoś specjalnie się nie czeszę, może będzie notka o fryzurach, zobaczę :)

      Usuń
  11. cudna marynarka <3

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowanie jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~