05.04.2013

025.Sesja "Amazing Dreams"

Hej!
Byłam ostatnio u Magdy i było super, świetnie się bawiłyśmy! :) Zrobiłyśmy sobie wzajemne sesje, trochę tanecznie z mojej strony. Mam też dla Was krótki filmik, mój pierwszy filmik. No i mam nadzieję, że Wam się spodoba, przepraszam za niedociągnięcia i błędy :) Zapomniałam wspomnieć o różyczce, bo noszę ją bardzo często, kupicie je po dwie w H&M za ok. 10 PLN. Ogólnie to strasznie się cieszę, że już piątek, bo jestem zmęczona szkołą, nauką. Jednak w ten weekend będę musiała trochę się nauczyć na testy, no ale cóż ważne że chociaż jeden dzień będzie wolny <3 Jutro jadę do Manii i nie mogę się doczekać <3 Porozciągamy się i może porobimy zdjęcia :) We wtorek chciałabym się wybrać do kina. Ogólnie to jeszcze muszę jakoś napisać referat z historii. Powiem Wam, że szkoła wymaga trochę za dużo, zabiera zbyt wiele czasu "wolnego". Chciałabym się zapisać na balet, czy fitness ale nie mam czasu.. Ale myślę, że albo do lipca się na coś zapiszę, albo w drugiej klasie gimnazjum. Jeszcze 83 dni do wakacji! A Wy odliczacie? Filmik!


Zdjęcia z sesji "Amazing Dreams"!















Co Wy na to?
Gustujecie w panterkach?

31 komentarzy:

  1. Noi sa stopeczki mrr dziekuje bardzo ladne

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. <3
    Lovczi max. <3
    Już jutroo. lol2

    OdpowiedzUsuń
  3. Super super < 3 Też chce być taka wygimnastykowanaaa ! ; [[
    Dodawaj więcej filmików ^,^

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaadnie =]

    ~Sebek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie :3
    ~Maciek

    OdpowiedzUsuń
  6. cute photos! i love your leggings!
    Maybe we follow each other !?
    Let me know :)
    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy na więcej filmików haha :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjecia, jestes bardzo fotogeniczna :D pozdrawiam :) Obserwuje

    Clauddiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny blog i sliczne zdjecia :) jestes bardzo fotogeniczna ;D pozdrawiam :) oraz obserwuje

    Clauddiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ;) I Leginsy tez oraz przecudowna ta piosenka w tle :)

    Może nagrasz filmik jak coś nagrasz ? :)

    Pozdrawiam

    Http://Lamyporady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne Leginsy.*.*
    Umiesz szpagat ? Zazdroszczę ! : 3
    Obserwujemy ? czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam.: )

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne leginsy :-)

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zmotywowałaś mnie do rozciągania się :D dawniej potrafiłam zrobić szpagat a teraz to szkoda gadać :D a panterka zawsze spoko :)

    www.ronniex333.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie dobrałaś sweterek do leginsów. *.*
    Śliczne zdjęcia. : )
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, super. Kocham panterki. Dzięki za obserwację, ja także obserwuję. : )

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia :D obserwuję i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Raju! ;o
    od ilu lat tańczysz?! :)

    http://myy-liffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog! Obserwuje i licze na to samo;*
    http://aaolusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. czekam na new posta oraz obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. panetrka świetna, i wgl zdjęcia ładne :)
    zapraszam do Siebie :)
    http://kosmetyki-avon1.blogspot.com/
    http://moje-piec-minut.blogspot.com/
    Obserwuje liczę nie rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow super!
    ps. obserwujemy? ja już

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylizacja:)
    Zapraszam do mnie: http://karolina-swiderska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. To u ciebie w domu?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś śliczna *___*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~