29.03.2013

023.Jazz dance

Cześć kochani :)
Miło, że czytacie i obserwujecie, dziękuję także za komentarze i no wiecie.. możecie pisać ich więcej, bo przecież klawiatura nie gryzie ;d
Wczoraj przyszły mi napalcówki, a raczej bezpalcówki, mniej więcej wyglądają tak:


Ogólnie to zamówiłam rozmiar xs/s, bo z tego modelu były tylko takie i miałam nadzieję, że będą pasować.
No i nawet się nie pomyliłam, całkiem nieźle pasują, na początku lekko ściskają, ale są raczej wygodne.
Kupiłam je za 75 zł + przesyłka 8 zł. Tutaj możecie je kupić.
 Wczoraj niestety nie miałam zajęć z jazzu, więc postanowiłam się porozciągać i potańczyć w domu.
Puściłam sobie Lane del Rey i Rite Ore.

 
I strasznie spodobała mi się ta piosenka, więc ułożyłam do niej no kawałeczek choreografii.

Chciałabym się zapisać też do jakiejś szkoły baletowej, ale mogłam to zrobić w podstawówce. Jakoś wtedy myślałam, że hip-hop jest najodpowiedniejszy dla mnie. Jedyne co znalazłam to zajęcia z baletu raz w tygodniu :( Jazz też mam raz w tygodniu, wolałabym 3 razy w tygodniu, no ale mogę nadrabiać własnymi ćwiczeniami. Jakbyście wiedzieli o jakiejś szkole baletowej czy częstych zajęciach z baletu to dajcie znać! :)
A Wy chodzicie na jakieś zajęcia taneczne lub chcecie się zapisać?

Taneczne marzenia:
1. Uczyć w przyszłości jazzu lub baletu we Włoszech..
2. Jeździć na zawody taneczne z jazzu.
3. Zapisać się na balet.
4. Kupić sobie baletki!
 5. Kupić sobie pewne spodnie

6. Zaciągnąć przyjaciółkę na jazz.
7. Zrobić szpagat (męski, damski), wyskok i jeszcze kilka rzeczy.






8. Zapisać się na breakdance

Wczoraj udało mi się zrobić prawie szpagat :)

Zostawiam Wam piosenkę, która mi się spodobała ostatnio :)


Pozdrawiam Asię, Natalię, Oliwię, Lenę, Edytę i Dominikę :)
Olivia :)







7 komentarzy:

  1. A mnie nie pozdrowiłaś. :( :( :( :(
    Świetna notka. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pozdrowiłam koleżanki z jazzu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog też tańcze jezz :) obserwuje i licze na rewanż :D

    http://lamyporady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że tańczysz ;> Ja tańczyłam 4 lata, ale przestałam....

    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog! ;)) A tak na marginesie jesteś bardzo ładna ;))
    Weszłabyś na mojego? http://lidka-lidka-zwariowana-nastolatka.blogspot.com/ Komentarz mile widziany ;]]

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś tańczyłam towarzyski i nowoczesny ale teraz już nie tańczę ;( szkoda. genialny blog;
    zapraszam:;celebr.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tańczyłam 2 lata, ale przestałam niestety :(
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie!
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~