28.03.2013

022.Pielęgnacja stóp!

Hej, hej :)
Od pewnego czasu pewien anonim prosi mnie o zdjęcie stóp :o. W związku z tym postanowiłam..
no cóż, zrobić notkę na temat pielęgnacji stóp, nie dodam jednak fotki moich stóp, nie wiem po co miałabym to robić no i cóż co jest fajnego w stopach? Muszą dźwigać ciężar naszego ciała, pocić się, boleć i znosić przyjemne masaże. Ale aby trochę im pomóc możemy zastosować różnego rodzaju balsamy itp.
Byłam wczoraj w COK (centrum obsługi konsultantek) Avon i kupiłam sobie kilka kosmetyków, m.in. trzy rzeczy do pielęgnacji stóp. Coś mi się wydaje, że te morskie już kiedyś miałam, ale nie pamiętam, bo to mogło być z 2, 3 lata temu.

Od lewej strony: scrub z solą morską, balsam z algami morskimi, maseczka nawilżająca.
Te rzeczy są dostępne w katalogu 5 Avon 3 za 18,99 PLN.

Postanowiłam zrobić sobie dzisiaj relaksacyjne zabiegi dla moich stóp podczas nauki historii :)

 Użyłam takiej małej błękitnej miski na pranie czy coś.

 Najpierw użyłam scrubu do stóp z solą morską, który złuszcza martwy naskórek.

Po spłukaniu wodą zajęłam się nakładaniem tej oto maski na moje nogi. Potrzymałam ją tak ok. 5 minut.

Spłukane wodą stopy posmarowałam balsamem z algami morskimi, który cudnie pachnie.

Później pomalowałam paznokcie odżywką (ok. 10 PLN), a następnie pokryłam czerwonym lakierem :)

 No i wszystkie rzeczy, których używałam do dzisiejszej pielęgnacji.
Nie dodałam jeszcze jeszcze, że końcowo odświeżyłam stopy sprayem (z prawej strony).

Oprócz tych rzeczy zakupiłam też w Avonie ślicznie pachnący balsam do ciała z planet spa i to w całkiem niezłej cenie 10 PLN, w kolejnych katalogach będzie coraz droższy ;/

Chciałam Wam też pokazać kilka naszych żeli pod prysznic/płynów do kąpieli :)

Jeśli macie problem potliwości stóp wystarczy, że kupicie spray niwelujący 
brzydki zapach czy maść, który ograniczy pocenie się stóp!
Znalazłam pewien wątek na forum w którym znajdziecie więcej informacji.

Na koniec kilka zdjęć zadbanych stóp specjalnie dla anonima :)















Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!
Olivia :)




5 komentarzy:

  1. Ladnie ale chcialbym twoje zobaczyc ;w.

    OdpowiedzUsuń
  2. i tez dlatego tak prosze poniewasz patrze na zdjecia i dziwnie ze sie tym nie chwalisz.. stopy jak cytrynka ldo

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. Post bardzo Mi się przyda ;3. Zapraszam do Mnie - http://naati-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. to mozna prosic twoje stopy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~