25.03.2013

021.Sesja "M"

Hej kochani!
Dzisiaj mam Wam do zaprezentowania sesję, którą zrobiłam w czasie ferii zimowych :)
Bluzka, którą mam na sobie pojawiła się już w sesji "Truth". Mam nadzieję, że sesja Wam się spodoba.
W trakcie robienia zdjęć padał śnieg i ogólnie zdjęcia robię ostatnio telefonem, więc przepraszam za jakość.








I na koniec moja śliczna i cudowna Sofie <3

Bluzka - Pull&Bear, ok. 45 PLN
Bluza (panda) - House, ok. 100 PLN
Spodnie - Zara, ok. 100 PLN
Buty - Pull&Bear, ok. 170 PLN

Jakieś pomysły na notki?

Pozdrawiam
Olivia :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz na tych zdjeciach ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. i na samym końcu sofi sweet ♥ oil w sweetaśnej bluzie pandy hehe...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~