17.03.2013

019.Akcesoria z Ikei :)

Hej! :)
Trochę mnie nie było z powodu nauki, ale wróciłam i pokażę Wam dzisiaj pewne rzeczy.
A mianowicie są to dodatki do pokoju, który chciałam całkowicie odmienić, a wystarczyły mi jednak one, aby pokój wyglądał ładniej. Ogólnie mój pokój ma ściany w bladoróżowym kolorze, dodatki są w większości białe, ale mam też kilka kolorowych. Ostatnie zakupy do pokoju zrobiłam w IKEI :)










Lampionami jak widzicie ozdobiłam okna, świeczkami zapachowymi i doniczką w różyczki szafkę :)
Kupiłam też śliczny kominek do olejków, a ze szklanki po jednej ze świeczek zrobiłam miejsce na białe koraliki.



Na poprzednich zakupach z Ikei zakupiłyśmy z Manią ładne puszki w różyczki. Ja wykorzystałam dwie z nich na długopisy, ołówki i inne przybory. Trzecią użyłam do przechowywania papilotek i aromatów do babeczek. Oto one:



Kupiłam też dwie białe rameczki na kolczyki i wsuwki, co pozwoliło mi używać większej ilości swojej biżuterii. Ostatnio ozdobiłam je filcowymi serduszkami z Empika i całkiem ładnie to wyszło wg mnie.



Wszystkie te akcesoria pochodzą z Ikei :) Polecam Wam ten sklep; wchodząc do środka i oglądając rzeczy, zauważacie czego Wam brakuje i co przyda się w Waszym domu/pokoju.

W następnej notce pewna sesja! :)
Pozdrawiam
Olivia :)

1 komentarz:

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~