16.02.2013

016. Jeansy z Zary

Cześć kochani!
Przepraszam Was za moje zaległości na blogu. Smuci mnie to okropnie, ale w dalszym ciągu nici z aparatu :(  Za to mam pewien telefon, który robi całkiem niezłe zdjęcia, więc jak na razie będzie zastępować mi aparat. Byłam dzisiaj w Zarze i wypatrzyłam świetne rurki, które baardzo bym chciała! :) Polecam Wam perfumy z Zary, naprawdę ślicznie pachną. Zakupiłam jedne "Black Peony", może ktoś kojarzy :) Polecam Wam też Avon, również wspaniałe zapachy. Ja akurat u tej firmy gustuję najbardziej w balsamach i kosmetykach do pielęgnacji ciała. W katalogu 4/2013 ukażą się fajne promocje. Więc dodaję zdjęcia z tymi właśnie rurkami :)








Sweterek (ok. 169 PLN) i jeansy (ok. 100 PLN)  - Zara
Buty (ok. 170 PLN)  - Pull & Bear

Chciałam Wam jeszcze zaprezentować ramki, które wyeksponują Waszą biżuterię. Moje ramki (Ikea, ok. 10 PLN za 2 szt.) są ozdobione filcowymi serduszkami, które kupiłam z Manią dziś w Empiku :) Możecie ozdobić własne ramki wstążkami, naklejkami czy jakimiś filcowymi ozdobami.
Przepraszam za jakość.


To na tyle, dziękuję za looknięcie i jeśli macie jakieś propozycje co do sesji, notek to piszcie w komentarzach lub po prostu do mnie (e-mail; koralikowa80@op.pl) ;) 
Pozdrawiam
Olivia :)


6 komentarzy:

  1. Ahahahh, ślicznie!
    Moja ty modelko!
    Częściej dodawaj notki. Możemy raz dodać filmik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebista sesja :) Moim zdaniem najlepsze są z tej stylizacji RURKI <333 A te ramki na kolczyki , zajebisty pomysł <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknee rurki *.* super zdięciaa !



    Pozdrawiam : J.N ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek *.* Kupię sobie taki ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ciuchy ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~