31.12.2012

015.Pomoc, codzienne stylizacje.

Hej moi kochani!
Mam do Was gorącą prośbę. Zatem proszę o codzienne kliknięcie, jeśli macie taką możliwość i chcecie udzielić pomocy dzieciom i zwierzętom, co daje im drobną kasę (sumując wszystkie pieniądze to zbierają się dla nich większe sumy pieniężne) na ich potrzeby, kliknijcie każdego dnia na:



Mam dla Was dzisiaj kilka zdjęć robionych telefonem (słaba jakość) w przymierzalni, albo po prostu w domu na szybko, codzienne stylizacje :) Na dwóch ostatnich zdjęciach pozuje Natalia Prokop ;*

























 



Życzę Wam udanego sylwestra! :)

Pozdrawiam
Olivia :)

11 komentarzy:

  1. KOBITO MASZ ZAJEBISTY STYL. <3 To ja. c: No tak napisałam to ja, ale to ja Ci dużo nie da. Chyba po nazwisku poznasz: Magda Opach. :d
    Masz super styl, zarąbisty blog i wgl! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiste masz nogi/stopy normalnie cud jak ty to robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobisz zdjecie podobne jak to 8 od gory tylko bez skarpet :D heheszki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nadal nie moge się napatrzeć na śliczną bluzke na 8 zdjęciu . haha . :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. zrobisz zdjecie stop?

      Usuń
    2. prosze zrobisz ?

      Usuń
    3. Żartujesz chyba :) Tak wgl kim jesteś? ;d

      Usuń
  6. świetnie dobierasz ubrania *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie dobierasz ubrania *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie ubrania *_*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~