26.12.2012

013.Szkatułki na biżuterię

Hej!
Jak tam mijają Wam święta?
Odpoczywacie, ciesząc się rodzinną atmosferą w Polsce czy może gdzieś indziej?
Jestem bardzo zadowolona z dużej ilości czasu wolnego :) Marzę o kupieniu sobie ślicznego sweterka i legginsów w norweskie wzorki :) Ostatnio uporządkowałam swoją biżuterię i postanowiłam kupić sobie wreszcie ładną i pojemną szkatułkę. Właściwie to nazywane są kuferkami, kasetkami no i właśnie szkatułkami na biżuterię. Zastanawiałam się nad różnymi wzorami szkatułek na biżu, aż w końcu zamówiłam jeden ciekawy :)  Oto kilka fajnych propozycji:

 








  

 


 





I na ten właśnie się zdecydowałam :)
A Tobie, który najbardziej się podoba?


W następnej notce różne modowe inspiracje :)
Pozdrawiam
Olivia :)


3 komentarze:

  1. Ślicznee ; )
    Ale czerwony wymiataa < 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej poboba się czarny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~