11.11.2012

010.Sesja "Sunset"!

Siemka! Co tam?
Jestem bardzo zadowolona z dzisiejszego udanego dnia :)
Podcięłam końcówki włosów i lekko grzywkę, zrobiłam świetną sesję z moim profesjonalnym fotografem - moją mamą. I ogólnie miło dzisiaj było, później też :) Polecam Wam kurację mocno nawilżającą włosy i olejek arganowy. Ma piękny zapach, a przede wszystkim sprawia, że włosy są zadbane, piękne i błyszczące. Wpiszcie w google "olejek arganowy" a znajdziecie pełno sklepów w jakich się znajduje. Dobra, już nie gadam tylko wstawiam sesję "Sunset" :)













Sweter, bluzka - Zara
Spodnie - Mohito
Buty - Ryłko

Dziękuję za odwiedzanie bloga, mam nadzieję, że sesja Wam się podoba,
jeśli macie jakieś propozycje dotyczące bloga, sesji lub po prostu pytania piszcie na;
-e-maila: koralikowa80@op.pl
-gg: 10487655
Pozdrawiam
Olivia :)

2 komentarze:

  1. Rozmazane zdjęcia, ale spx ;)

    MACIEK (WIESZ KTÓRY xDD)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo :)
Cenię Wasze opinie. Są często miłą motywacją.
Pozostawione linki blogów staram się odwiedzać :)

~Olivia~